1. Condiții generale

    1. Acești Termeni și condiții generale (denumiți în continuare „TCG”) reglementează relația juridică dintre krajobiz s.r.o., Haanova 46A 851 04 Bratislava, Slovakia, ICO: 56004095 (denumit în continuare „Vânzătorul”) și orice persoană care este cumpărător al bunurilor oferite de Vânzător prin intermediul unui magazin online www.gladiatormuscle.ro, which arise upon the purchase of the said goods.
    2. Drepturile și obligațiile părților la contractul de vânzare-cumpărare sunt reglementate de legea aplicabilă contractului de vânzare-cumpărare (denumit în continuare „condițiile”)
    3. Cumpărătorul în contractul de cumpărare, respectiv. prin confirmarea în comandă, acceptă condițiile comerciale și se angajează să le respecte. Se poate deroga de la aceste condiții numai pe baza unui acord scris între vânzător și cumpărător.
    4. În cazul în care vânzătorul și cumpărătorul încheie un contract de vânzare-cumpărare scris în care convin asupra unor termeni și condiții care se abat de la termeni și condiții, dispozițiile unui astfel de contract de vânzare-cumpărare vor avea întâietate asupra termenilor și condițiilor.
  2. Definirea termenilor de bază

    1. „Cumpărător” este o persoană fizică sau juridică care a comandat și a plătit pentru bunuri prin intermediul unui magazin online www.gladiatormuscle.ro („Cumpărătorul”)
    2. „Destinatar” înseamnă persoana fizică sau juridică căreia trebuie să îi fie livrate bunurile comandate (denumită în continuare «destinatar»).
    3. „Bunuri” este un produs comandat prin intermediul unui magazin online www.gladiatormuscle.ro (denumite în continuare „bunurile”).
  3. Drepturile și obligațiile vânzătorului

    1. Vânzătorul este obligat să:
      1. să livreze mărfurile destinatarului în cantitatea și calitatea convenite,
      2. să permită beneficiarului să dobândească dreptul de proprietate asupra bunurilor.
    2. Vânzătorul are dreptul de a plăti în mod corespunzător prețul de achiziție de la cumpărător pentru bunurile livrate.
  4. Drepturile și obligațiile cumpărătorului

    1. Cumpărătorul este obligat să:
      1. plătiți vânzătorului prețul de achiziție atunci când comandați bunurile,
      2. să nu afecteze bunul nume și reputația vânzătorului,
      3. indicați în mod complet și precis toate informațiile solicitate în comandă.
    2. Cumpărătorul are dreptul de a livra bunurile destinatarului specificat în comandă în cantitatea, calitatea, data și locul specificate de cumpărător.
  5. Ordin - încheierea unui contract

    1. The buyer has the opportunity to choose goods in the online store which it designates for delivery to the consignee.
    2. Relația contractuală dintre vânzător și cumpărător rezultă din confirmarea de către vânzător (e-mail) către cumpărător. Vânzătorul este obligat să confirme stabilirea unei relații contractuale cu cumpărătorul nu mai târziu de 24 de ore de la primirea comenzii. Dacă este necesar, toate informațiile suplimentare referitoare la comandă vor fi trimise cumpărătorului la adresa de e-mail specificată.
    3. Cumpărătorul este obligat să completeze în mod veridic și precis toate datele din comandă, în caz contrar fiind răspunzător pentru nelivrarea bunurilor sau pentru orice daune pe care vânzătorul le va suferi ca urmare a introducerii incorecte și incomplete a datelor.
    4. Cumpărătorul va primi un e-mail de confirmare a comenzii.
  6. Anularea comenzii și retragerea din contract

    1. Comanda poate fi anulată gratuit până la confirmarea acesteia prin trimiterea unui e-mail către vânzător.
    2. Vânzătorul are dreptul de a anula comanda și de a se retrage din contract dacă, din cauza indisponibilității bunurilor sau cu toate eforturile rezonabile, nu poate livra bunurile cumpărătorului în perioada necesară sau la prețul specificat în magazinul online.
    3. În cazul în care prețul de achiziție, sau o parte din acesta, a fost deja plătit, fondurile vor fi returnate în contul cumpărătorului în termen de 14 zile de la anularea valabilă a comenzii.
    4. Consumatorul are dreptul de a se retrage din contract fără a oferi un motiv în termen de 14 zile de la data primirii bunurilor. După această perioadă, acest drept expiră. Consumatorul are dreptul de a despacheta și de a testa bunurile în această perioadă de la primire, într-un mod similar achiziției obișnuite într-un magazin clasic de „piatră”, în măsura necesară pentru a determina natura, caracteristicile și funcționarea bunurilor. Consumatorul este responsabil pentru orice reducere a valorii bunurilor. Prin urmare, testarea nu înseamnă să începeți să utilizați bunurile și să le returnați vânzătorului după câteva zile.
    5. Datorită faptului că, în caz de retragere, contractul este anulat de la început, returnat sau înlocuit de către părți la toate serviciile reciproc acceptate. Atunci când se returnează bunuri la o valoare redusă din cauza tratării lor într-un alt mod decât cel necesar pentru a determina natura, proprietățile și funcționalitatea acestora, consumatorului i se returnează numai o parte alicotă din prețul de cumpărare corespunzător valorii bunurilor returnate.
    6. În cazul în care consumatorul se retrage din contract, este necesar să trimită informații prin e-mail la info@gladiatormuscle.eu
    7. În cazul în care consumatorul se retrage din contract, acesta trebuie să livreze bunurile într-un mod sigur, pe cheltuiala sa, la adresa care îi va fi notificată în scris sau electronic, în termen de 14 zile de la data retragerii. Vă recomandăm insistent să asigurați bunurile.
    8. Bunurile trebuie returnate împreună cu toate documentele referitoare la bunurile în cauză, pe care cumpărătorul le-a primit în timpul achiziționării, livrării și acceptării acestora.
    9. în cazul unei rupturi în ambalajul suplimentelor alimentare, nu este posibilă returnarea bunurilor din motive de igienă.
  7. Condiții de livrare

    1. Bunurile vor fi livrate de o companie de curierat la adresa de livrare specificată.
    2. Bunurile din stoc sunt de obicei expediate în termen de 48 de ore de la primirea comenzii.
    3. IDacă bunurile specificate în comandă nu se află în stoc, vom informa cumpărătorul.
    4. Cumpărătorul este obligat să preia bunurile de la transportator. Vă recomandăm să verificați integritatea ambalajului, numărul de pachete și, în caz de discrepanțe, să contactați imediat vânzătorul.
  8. Prețuri și condiții de plată

    1. Operatorul își rezervă dreptul de a modifica prețul bunurilor. Prețurile afișate în e-shop pot varia, iar cumpărătorul nu are dreptul de a solicita în plus un alt preț decât cel convenit în prealabil.
    2. Toate prețurile pentru bunuri și toate taxele din e-shop sunt afișate inclusiv TVA.
    3. Vânzătorul nu este plătitor de TVA.
    4. Cumpărătorul este obligat să plătească prețul pentru bunuri. Comanda de bunuri și achiziționarea ulterioară a acestora se realizează prin intermediul magazinului electronic, etapele, metodele și secvența specificate pe acesta.
    5. Plata pentru bunuri se poate face prin card de credit sau transfer bancar.
    6. Valoarea cheltuielilor poștale depinde de țara de livrare.
  9. Garanție

    1. Operatorul oferă o garanție pentru bunuri pentru o perioadă de 24 de luni, cu excepția cazului în care se prevede altfel pentru un anumit produs. Garanția începe în ziua în care bunurile sunt preluate de către cumpărător. Cumpărătorul este obligat să se familiarizeze în mod corespunzător cu instrucțiunile și condițiile de garanție înainte de prima utilizare a bunurilor.
    2. Cumpărătorul are dreptul de a solicita o garanție de la operator numai în cazul bunurilor care prezintă defecte cauzate de producător, nu după perioada de garanție, este acoperit de garanție și a fost achiziționat de la operator. În alte cazuri, vânzătorul nu va fi în măsură să repare bunurile deteriorate în garanție și dacă cumpărătorul, după ce a fost notificat cu privire la acest fapt, va fi obligat să ramburseze operatorului costurile asociate cu service-ul și repararea acestor bunuri. Garanția nu acoperă deteriorarea mecanică a bunurilor de către cumpărător, utilizarea bunurilor în condiții neconforme, respectiv neadecvate, manipularea neprofesionistă, neglijarea îngrijirii bunurilor, asamblarea neprofesionistă, manipularea și utilizarea incorectă a bunurilor, tratamentul incorect al bunurilor, instalarea neprofesionistă. Toate reparațiile legale sunt gratuite în timpul perioadei de garanție. Dreptul la o reparație gratuită în garanție expiră și în cazul intervenției neprofesioniste asupra produsului în perioada de garanție de către o altă persoană decât persoana autorizată. În același timp, operatorul își rezervă dreptul de a nu returna banii pentru astfel de bunuri și dreptul de a nu le schimba cu alte bunuri.
    3. De asemenea, garanția nu acoperă daunele cauzate de dezastre naturale, dezastre naturale, daune violente, condiții meteorologice sau funcționarea în condiții extreme și neobișnuite.
    4. În cazul în care bunurile trebuie să fie reparate sau înlocuite, cumpărătorul este obligat să trimită bunurile la o adresă care îi va fi comunicată în scris sau electronic. Bunurile trebuie să fie bine ambalate, cu toate elementele esențiale, astfel încât să nu provoace nicio posibilă deteriorare.
  10. Principiile de prelucrare a datelor cu caracter personal

    1. Operator de comerț electronic responsabil de prelucrarea datelor cu caracter personal în temeiul Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date (GDPR)
    2. Pentru mai multe informații despre practicile noastre de confidențialitate, accesați această pagină.
  11. Cookie-uri

    1. Acest site utilizează module cookie pentru a reține setările utilizatorului, pentru a adapta mai bine anunțurile la interesele vizitatorilor și pentru funcționalitatea necesară a site-ului.
    2. Mai multe informații despre cookie-uri pot fi găsite la adresa această pagină.
  12. Responsabilitate

    1. Condiția pentru validitatea contractului de cumpărare este completarea tuturor datelor obligatorii din formularul de comandă.
    2. Vânzătorul nu este responsabil pentru nelivrarea sau întârzierea livrării în cazul în care nelivrarea a fost cauzată de deficiențe din partea cumpărătorului, cum ar fi adresa incorectă a cumpărătorului pentru livrarea bunurilor, contactul telefonic incorect cu cumpărătorul sau furnizarea incorectă a oricăror alte informații care se dovedesc false, ca urmare a cărora bunurile nu au putut fi livrate în mod corespunzător.
    3. Vânzătorul nu este responsabil pentru nelivrarea bunurilor în cazul în care bunurile au refuzat să fie preluate de persoana căreia ar fi trebuit să îi fie livrate în conformitate cu datele din comanda cumpărătorului.
    4. Vânzătorul nu este responsabil pentru nelivrarea bunurilor în cazul în care persoana căreia trebuiau să îi fie livrate bunurile nu a putut fi contactată.
    5. În cazul în care vânzătorul nu poate livra bunurile comandate din motive imputabile vânzătorului, prețul de achiziție plătit de cumpărător va fi returnat în contul bancar al cumpărătorului.
    6. Vânzătorul nu este responsabil pentru întârzierea livrării, deteriorarea bunurilor cauzate de serviciul de curierat.